maandag 27 juni 2016

Spa Fruit Orange review

is spa fruit orange gezond

Waar kan ik deze Spa Fruit kopen?

Deze Orange smaak van Spa is te koop bij o.a. supermarkten zoals Albert Heijn, Jumbo, Plus, Emte, Dirk, Nettorama etc.

Hoeveel kost Spa Fruit Orange?

De Orange smaak van Spa Fruit kost rond € 1,40. Hou de aanbiedingen en acties van Spa Fruit in de gaten!

Hoe smaakt Spa Fruit Orange?

De kleur van deze Spa Fruit smaak is lichtgeel. Ik vind het op sinas lijken. Het heeft ook de geur van sinas, dus eigenlijk verwacht ik een soort sinas smaak en inderdaad... het smaakt ook naar sinas. Ik vind de smaak wel lekker, alleen vind ik het niet een heel bijzondere smaak.






Alle smaken van Spa Fruit

- Spa Fruit Citrus Fruit
- Spa Fruit Lemon Cactus
- Spa Fruit Apple
- Spa Fruit Orange
- Spa Fruit Forest Fruit
- Spa Fruit Citron

Conclusie

Zoals ik al zei smaakt deze Spa Fruit naar sinas, niet echt een bijzondere smaak dus. Niet dat het niet lekker is, maar ja. Sinas kennen we natuurlijk al.

Pluspunten
+ Verfrissend

Minpunten
- Niet echt een bijzondere smaak






Informatie over Spa Fruit

Merk: Spa
Type: Spa Fruit
Smaak: Orange
Inhoud: 1,5 liter
Verkrijgbaar: bij supermarkten zoals Albert Heijn, Jumbo, Plus, Emte, Dirk, Nettorama etc.

Voedingswaardes (per 100 ml)

Energie: 114 kJ    
Energie: 27 kcal    
Vet: 0 g    
Waarvan verzadigd: 0 g    
Koolhydraten: 6,8 g    
Waarvan suikers: 6,8 g    
Eiwitten: 0 g    
Zout: 0 g

Ingrediënten Spa Fruit Orange

Kool­zuur­hou­dend Spa mi­ne­raal­wa­ter 82,3% (bron Ba­ris­art), sui­ker, vruch­ten­sap­pen 10,7% (si­naas­ap­pel 5,2%, ci­troen, wor­tel), na­tuur­lijk si­naas­ap­pe­la­ro­ma met an­de­re na­tuur­lij­ke aro­ma's, zoet­stof (ste­vi­ol­gly­co­si­den), sta­bi­li­sa­tor (pec­ti­ne).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...